FAQ2021-11-03T20:36:15+00:00

Intrebari frecvente de la clientii nostri

Da. Echipa Logbox a dezvoltat aplicatia Logbox SMS, separata de cea originala, care poate fi regasita in meniul Mesaje.

Tot ce trebuie sa faceti este sa descarcati aplicatia, apasand butonul Descarca ultima versiune a aplicatiei. Odata descarcata, introduceti adresa de mail a contului, impreuna cu Cheia API, pe care o puteti copia direct din aplicatia originala.

In Logbox SMS aveti posibilitatea de a vedea programarile pe mai multe zile, iar in momentul in care doriti sa trimiteti sms-ul de reamintire, apasati pe butonul Plic.

Da, clientii se pot programa online.

Activati aceasta optiune accesand meniul Administrare > Configurare locatie > Interfata clienti > Permiteti clientilor sa isi faca programari online? (necesita bifare).

Interfata de clienti se sincronizeaza cu calendarul si programarile deja existente in aplicatie, astfel afisandu-le doar orele disponibile celor ce vor sa se programeze online.

Linkul regasit in interfata de clienti poate fi atasat fie pe pagina de Facebook a locatiei, fie pe site-ul acesteia.

Da, se pot crea atat abonamente normale, cat si personalizate.

In meniul Abonamente > Tipuri de abonamente  puteti crea, activa, dezactiva abonamente, iar in submeniul Abonamente clienti puteti tine evidenta abonamentelor clientilor.

Da, Logbox se conecteaza cu majoritatea caselor de marcat! Puteti testa acest lucru chiar din contul demo, accesand meniul Administrare > Casa de marcat.

Aveti nevoie de:

  • un driver care sa faca legatura intre Logbox si casa de marcat (recomandam Fisco, Fiscal Net sau FiscalWire)
  • casa de marcat.

In aplicatie, adaugati o casa de marcat selectand unul din driverele propuse si angajatul care va urma sa scoata bonuri.

Logbox este compatibil cu orice casa de marcat, insa noi recomandam Datecs sau Daisy.

Da, registrul de casa poate fi regasit in modulul Financiar.

NIR-urile si bonurile de consum se regasesc in modulul Gestiune, pe langa multe alte submeniuri.

Da, se pot adauga locatii multiple in cadrul aplicatiei Logbox, accesand meniul Administrare > Saloane.

Da, in modulul Financiar se pot genera facturi proforme, fiscale, chitante, iar template-ul facturilor poate fi si el personalizat.

Echipa Logbox va usureaza munca, astfel ca nu trebuie sa introduceti manual serviciile pe care doriti sa le adaugati in sistem.

Odata achizitionat abonamentul, ne ocupam de configurarea contului  (import servicii, angajati, program de lucru, produse), pentru ca dvs. sa aveti totul pregatit si gata de folosire in cel mai scurt timp.

Da, meniul Produse, in cadrul caruia puteti administra si vinde produsele, este destinat acestei actiuni.

  • Online cu cardul, direct din aplicatie, prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

Important de stiut – pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

  • Prin transfer bancar, luand legatura cu noi.

Costul se calculeaza in functie de numarul de angajati din calendar, numai a celor care presteaza servicii.

Aflati mai multe accesand https://logbox.ro/preturi/

Da, programul angajatilor poate fi adaptat si modificat oricand.

Pentru angajatii ce lucreaza pe ture dispunem de optiunea Sabloane, care permite ca programul lor sa fie ciclic pana la data selectata de dvs.

Da, Logbox contine un meniu intreg de Rapoarte, printre care regasiti si submeniul Fidelitate clienti.

Da, un consultant Logbox se va ocupa de calitatea contului dvs. si veti putea tine legatura cu el oricand veti avea nevoie de ajutor, fara cost suplimentar.

Go to Top