Suportul tehnic este inclus?
Vlad2020-01-29T14:36:18+00:00Da, un consultant Logbox se va ocupa de calitatea contului dvs. si veti putea tine legatura cu el oricand veti avea nevoie de ajutor, fara cost suplimentar.
Da, un consultant Logbox se va ocupa de calitatea contului dvs. si veti putea tine legatura cu el oricand veti avea nevoie de ajutor, fara cost suplimentar.
Da, Logbox contine un meniu intreg de Rapoarte, printre care regasiti si submeniul Fidelitate clienti.
Da, programul angajatilor poate fi adaptat si modificat oricand. Pentru angajatii ce lucreaza pe ture dispunem de optiunea Sabloane, care permite ca programul lor sa fie ciclic pana la data selectata de dvs.
Costul se calculeaza in functie de numarul de angajati din calendar, care presteaza servicii. Aflati mai multe accesand https://logbox.ro/preturi/.
Online cu cardul, direct din aplicatie, prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. Important de stiut - pentru platile prin card bancar nu este [...]
Da, meniul Produse, in cadrul caruia puteti administra si vinde produsele, este destinat acestei actiuni.
Echipa Logbox va usureaza munca, astfel ca nu trebuie sa introduceti manual serviciile pe care doriti sa le adaugati in sistem. Odata achizitionand abonamentul, ne ocupam de configurarea contului (include servicii, angajati, program de lucru, produse), pentru ca dvs. sa aveti totul pregatit si gata de folosire in cel mai [...]
Da, meniul Facturare este destinat acestei necesitati.
Da, se pot adauga locatii multiple in cadrul aplicatiei Logbox, accesand meniul Administrare > Saloane.
Da, registrul de casa poate fi regasit in modulul Financiar. NIR-urile si bonurile de consum se regasesc in modulul Gestiune, pe langa multe alte submeniuri.