FAQs

Aplicatia se poate conecta la casa de marcat? Cum?

2020-01-29T14:27:04+00:00

Da, Logbox se conecteaza cu majoritatea caselor de marcat! Puteti testa acest lucru chiar din contul demo, accesand meniul Administrare > Casa de marcat. Aveti nevoie de: un driver care sa faca legatura intre Logbox si casa de marcat (recomandam Fisco, Fiscal Net sau FiscalWire) casa de marcat. In aplicatie, [...]

Aplicatia se poate conecta la casa de marcat? Cum?2020-01-29T14:27:04+00:00

Am optiunea de a crea abonamente?

2020-01-29T14:25:59+00:00

Da, se pot crea atat abonamente normale, cat si personalizate. In meniul Abonamente > Tipuri de abonamente  puteti crea, activa, dezactiva abonamente, iar in submeniul Abonamente clienti puteti tine evidenta abonamentelor clientilor.

Am optiunea de a crea abonamente?2020-01-29T14:25:59+00:00

Clientii se pot programa online, fara sa mai sune?

2020-01-29T14:20:02+00:00

Da, clientii se pot programa online. Activati aceasta optiune accesand meniul Administrare > Configurare locatie > Interfata clienti > Permiteti clientilor sa isi faca programari online? (necesita bifare). Interfata de clienti se sincronizeaza cu calendarul si programarile deja existente in aplicatie, astfel afisandu-le doar orele disponibile celor ce vor sa [...]

Clientii se pot programa online, fara sa mai sune?2020-01-29T14:20:02+00:00

Pot trimite mesaje de reamintire catre clientii care isi fac programare?

2020-01-29T14:11:10+00:00

Da. Echipa Logbox a dezvoltat aplicatia Logbox SMS, separata de cea originala, care poate fi regasita in meniul Mesaje. Tot ce trebuie sa faceti este sa descarcati aplicatia, apasand butonul Descarca ultima versiune a aplicatiei. Odata descarcata, introduceti adresa de mail a contului, impreuna cu Cheia API, pe care o [...]

Pot trimite mesaje de reamintire catre clientii care isi fac programare?2020-01-29T14:11:10+00:00
Go to Top