cosmetice

Pentru a gestiona cu succes un salon de infrumusetare sau un centru de beauty, ai nevoie de mai mult decat un loc frumos și o pereche de foarfece. Abilitățile de management și marketing sunt, de asemenea, foarte apreciate dacă doresti ca afacerea ta să reușească.

Bataile de cap cu numerele, furnizorii, personalul mai mult sau mai puțin fericit și, desigur, clientela este sarcina ta de zi cu zi. Aceste lucruri te indeparteaza uneori de ceea ce vrei cu adevărat să conteze. Iti dam câteva sfaturi și idei utile pentru a te ajuta să iti administrezi mai bine salonul.

  1. Cunoaște-ți clienții!

Nu este un mare secret că un client care se întoarce este cel mai valoros client. Provocarea este de a construi o experiență excepțională clienților și de a-i convinge pe oameni să se întoarcă. Specialiștii în marketing vă vor sfătui să înțelegeți nevoile clienților și să descoperiți așteptările lor reale. Numai daca ii cunosti le poti da ceea ce isi doresc cu adevărat.

Amintiți-vă că informațiile sunt cheia. Colectați și procesați statisticile clientului. Utilizați baza de clienți pentru a stoca datele despre produsele cosmetice preferate, problemele de sănătate, părul de zi cu zi și rutina pielii, datele de aniversare sau chiar planurile de vacanță.

Având toate aceste informații, vă veți permite să pregătiți oferte personalizate și mai tentante, să oferiți servicii mai bune și să construiți relații de lungă durată.

  1. Fă-te auzit

Nu fi timid. Spune oamenilor despre personalul tau excelent și calificat, ofertele noi sau cele mai bine vândute, dar si serviciile centrate pe clienți. Utilizați marketingul prin e-mail, canalele media sociale și site-ul web pentru a vă promova salonul și a atrage noi clienți.

Asigurați-vă că păstrați clienții care au decis deja să vă viziteze pentru prima dată. Cele mai bune soluții software salon, precum Logbox, sunt echipate cu instrumente de automatizare a marketingului care vă vor permite să mențineți o comunicare activă cu clienții. Campaniile de marketing predefinite și eficiente vă vor ajuta să încurajați clienții să facă rezervarea următoarei întâlniri.

Nu uitați de un program de loialitate, deoarece este cel mai eficient mod de a încuraja clienții să se întoarcă.

  1. Gestionați inventarul

Controlul continuu asupra nivelului stocurilor este o necesitate. Probabil, dat fiind ca sunteți un specialist în domeniul frumuseții și nu un contabil, gestionarea inventarului nu este genul de lucru de care sa vă bucurați. Puteți rezolva această problemă daca folositi un sistem ce contine caracteristici de inventar care vă ajută să monitorizați și să păstrați controlul asupra tuturor produselor pe care le aveți în salonul dumneavoastră.

Un sistem bun va urmări vânzările, achizițiile și cantitățile de produse cosmetice utilizate pentru tratamente. Cunoscând aceste numere, puteți să vă planificați veniturile, să reduceți achizitiile sau să evitați pierderile inutile.

  1. Cunoaște numerele

Toate eforturile tale vor fi pierdute fără a analiza în mod constant modul în care afacerea ta funcționează. Păstrați controlul asupra situației salonului cu rapoarte și statistici detaliate. Cunoașteți statisticile privind vânzările și fluxurile de numerar.

Verificați veniturile săptămânale sau lunare și comparați-le cu aceeași perioadă din anul precedent pentru a vă proiecta veniturile și cheltuielile viitoare. Verificați rata de reîncărcare și personalul cu cele mai bune performanțe pentru a vă motiva mai bine angajații.

Rapoartele specifice vă permit să reacționați rapid dacă salonul dumneavoastră nu merge în direcția corectă. Ele vă vor ajuta, de asemenea, să luați decizii exacte. Încă o dată, deoarece, probabil, nu doriți să fiți contabil, bucurati-va de tehnologie, care vă va ajuta să vă ocupați de afacerea dvs. și să reduceți stresul legat de funcționarea numerelor.

  1. Treceti la software in cloud

Există numeroase beneficii ale utilizării unui software de salon in cloud. Poate cel mai bun si complet soft de acest fel, in acest moment, este Logbox. Puteți gestiona cu ușurință toate sarcinile menționate mai sus și multe altele. Programele de salon bine concepute vă vor organiza mai ușor și mai bine sarcinile de zi cu zi.

Imaginați-vă doar un instrument de marketing la îndemână dvs. ce va ajuta sa va îmbunătățiti modul in care păstrati clienții, un panou de rezervări online care lucrează pentru dvs. 24 de ore din 24, 7 zile continuu, SMS-uri transmise automat reducând no-show-urile sau o bază de clienți completă și accesibilă.

Logbox, agenda de programari online, este un instrument puternic ce va ofera informații în timp real și va da oportunitatea de a dezvolta salonul.