servicii de calitate

5 moduri prin care poti oferi servicii de calitate in salonul tau

Ce trebuie sa fac ca sa imi imbunatatesc serviciile?

Este intrebarea care preocupa orice antreprenor care isi doreste un business de succes. Calitatea serviciilor joaca un rol vital intr-o afacere. Atata timp cat te preocupa acest aspect si imbunatatesti in fiecare zi putin cate putin, clientii vor incepe sa fie din ce in ce mai satisfacuti de serviciile tale

Mai jos ai 5 moduri prin care iti poti imbunatati serviciile.

1. Raspunde cat de repede poti

Nu iti pune clientii sa astepte. Fii eficient si rapid. Raspunde-le promt la telefon si ajuta-i sa petreaca cat mai putin timp planificand si rezolvand probleme legate de serviciile tale. Eficientizeaza procesele astfel incat sa consume cat mai putin timp.

2. Zambeste

Cei mai de succes agenti de vanzari sunt cei care, desi vorbesc la telefon, zambesc continuu. Iar lucrul acesta se simte chiar si la telefon. Foarte multe persoane care se ocupa de relatia cu clientii sunt posomorate atunci cand discuta cu un client, iar acest lucru nu transmite deloc profesionalitate. Nu trebuie sa zambesti continuu, insa asigura-te ca mereu ai o fata senina.

3. Cere feedback

Asculta-ti clientii. Roaga-i sa iti ofere feedback pentru serviciile pe care le oferi. Faptul ca ceri feedback arata ca iti pasa de nevoile lor. Colecteaza toate raspunsurile si fa o lista cu trebuie sa imbunatatesti. Asigura-te ca incepi sa lucrezi la toate acele lucruri si comunica-le acest lucru.

4. Instruieste-ti echipa

Asigura-te ca echipa ta este intr-o crestere continua. Participati impreuna la traininguri. Pregateste o scurta instruire saptamanala prin care sa le spui ceva util si folositor. Creeaza un mediu in care sa cresteti continuu.

5. Foloseste tehnologia

Alege sa eficientizezi toate procesele folosind aplicatii. Asta te ajuta sa ai o claritate asupra a tot ceea ce faci. Vei fi capabil sa comunici eficient cu echipa, dar si cu clientii.

Pentru a face asta iti recomandam aplicatia Logbox – te ajuta sa scapi de vechea agenda pentru a gestiona programarile si este o unealta foarte util pentru a colectiona informatii despre clientii tai.

2019-09-20T13:02:21+00:00