Cum arati clientilor de la salon ca esti profesionist,

 nu amator

salon

Inainte de a găsi un coafor minunat, nu eram prea impresionata de serviciul primit. Am încercat frizerii la diferite puncte de preț, mărci și saloane, dar nu am simțit niciodată că au înțeles ce vreau.

Indiferent de dorințele mele, mi s-a părut să ies de fiecare dată cu câteva suvite blonde.

Chiar și după ce am plătit mai mult pentru a fi văzuta de un manager de salon, am fost trimisa de la o persoană la alta și nu m-am bucurat niciodată de experiența din salon.

Apoi l-am găsit pe Christopher Fox, care face din mersul la salon o experiență încântătoare. Fox este un specialist L’Oréal și deține propriul salon, astfel încât fiecare întâlnire este privată; este doar el însuși și un asistent prezent (alături de tine ca singurul client din salon).

Chris insistă mereu cu o consultație și își petrece timpul la programările mele întrebând totul despre rutina mea.

De asemenea, se întreabă ce tendințe de păr ale celebrităților îmi plac și care nu îmi plac și produsele pe care le folosesc în fiecare zi.

Întrucât am încredere în el, i-am adresat cateva intrebari pentru a obține informațiile din interior despre ceea ce diferentiaza un hairstylist profesionist de unul obisnuit.

INSTRUIRE

Fox a explicat: „O calificare de nivel 2 este standardul minim necesar pentru a tăia și a colora părul nesupravegheat. Acest lucru necesită doi ani pentru a finaliza. Nivelul 3 este cerința pentru un stilist senior și durează un an pentru a finaliza. Nivelul 4 se deplasează mai mult în latura de administrare a afacerilor și nu înseamnă neapărat că o persoană este mai pricepută decât un stilist de nivel 3. ”

El a continuat să spună că „dacă îți faci treaba corect, nu ar trebui să îți faci griji”.

CE TE FACE UN STILIST BUN?

Fox mi-a spus că un hairstylist bun este cel care te ascultă și își face timp pentru a asculta ce vrei. Totuși, ai nevoie de combinația dintre un stilist bun și un salon la indemana, si bun.

Ceea ce vreau să spun prin asta este ca ar fi ideal sa iti gasesti un stilist care detine propriul salon pentru ca astfel el isi gestioneaza timpul dupa bunul plac. Un simplu hairstylist este presat de timp si de programarile urmatoare si astfel nu are timpul necesar sa se dedice clientului in totalitate.

El mi-a spus, de asemenea, că un coafor bun ar trebui să aibă cunoștințe excelente despre produse și tendințe. Este ferm cu privire la importanța unui test de alergii. „Dacă primiți un tratament de colorare, aveți nevoie în prealabil de un test de alergii. Dacă acest lucru nu este menționat, aș spune că cereți unul. Dacă un salon nu face astfel de testari, din păcate, înseamnă că nu le pasă de bunăstarea dvs.”

Este rar, dar oamenii pot reacționa diferit in procesul colorarii, astfel încât absenta unui test este un steag roșu.

IMPORTANTA CONSULTARII

Acesta este primul pas facut de un client pentru a găsi un stilist bun – este șansa lui de a simți lucrurile. Fox spune: „Oferim întotdeauna o consultație gratuită fără obligații și, foarte important, nu în ziua programarii. O consultare este șansa clientului de a vedea dacă simte că salonul înțelege ceea ce isi doreste.”

El mai spune că un coafor bun vă va gestiona și așteptările. „În special în ceea ce privește culoarea, este un proces chimic și există doar o anumită perioadă de timp în care poți lăsa o culoare pe păr”, spune Fox.

Importanța comunicării într-o consultație va permite coaforului să stabilească cât va dura o tunsoare sau o culoare. El sfătuiește clienții cât de des vor trebui să vină pentru a menține un stil de par. „Unii clienți nu își dau seama ca noua lor culoare înseamna că ar avea nevoie de o programare în fiecare lună.”, explică Fox.

UN SALON DE TOP DETINE SI STILISTI DE TOP?

– Nu neapărat, explică Fox. „Doar pentru că este în centrul orașului nu înseamnă neapărat că este bun. Un indicator bun este să analizezi mărcile utilizate în salon. De exemplu, am folosit Caviar Haircare și Olaplex în salon. Marcile mari nu vor distribui produsele în orice salon – își fac cercetările in functie de coafor și, de asemenea, insistă să faci antrenamente cu ei, astfel încât să știi cum să folosesti corespunzator produsele.

PRETURILE

Fox spune că o consultație „va asigura că nu există nici o dezamăgire cu rezultatul. De asemenea, îi spunem clientului exact cât va costa în ziua respectivă”. Un stilist bun este capabil să-și contureze lista de prețuri standard și ar trebui să poată oferi o idee despre costuri la consultație.

El îmi spune: „Dacă te duci la un specialist în culori, probabil vei avea servicii suplimentare cu care nu ai fost obișnuita la alt salon”. Fox îmi spune că stilistii ar trebui să taxeze în funcție de cât timp și produs vor avea nevoie. El spune că de multe ori clienții vor plăti „pentru a obține exact ceea ce vor în loc să plătească mai puțin de multe ori, dar niciodată nu sunt mulțumiți de rezultat”.

Speram ca v-a placut articolul!

Nu uitati, daca doriti sa gestionati mai bine propriul salon, sa aveti posibilitatea de programari online, SMS-uri automate catre clienti, dar si o imagine clara asupra afacerii voastre, va recomandam Logbox – cel mai bun sistem pentru saloane din Romania!

sursa

2019-09-02T15:22:08+00:00