intrebari

Dupa perioada pandemiei, inca avem intrebari si nelamuriri.

Majoritatea dintre noi am aflat cum sa obtinem produse alimentare in siguranta sau cum sa mergem la programarile medicului.

Dar cand vine vorba de alte lucruri, mai putin esentiale, cum ar fi programarile la salon, este greu sa stii cum sa le indeplinesti in siguranta (sau daca este sigur sa te duci).

Intrebari pe care sa ti le adresezi tie

Ti-ai facut cercetarea?

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care oamenii ar trebui sa le afle inainte de a se stabili o programare este  toleranta la risc.

Totusi, dupa aceea, este timpul sa faci niste cercetari. Odata ce ai stabilit toleranta la riscul COVID19, ar trebui sa faci unele cercetari cu privire la saloane inainte de a stabili o programare.

Unele saloane iau mai in serios regulile decat altele, de aceea multe intrebari sunt obligatorii.

Esti pregatit sa oferi bacsis?

A fi capabil din punct de vedere financiar (si suficient de sanatos) sa mergi la o programare de infrumusetare chiar acum este un privilegiu.

Si, in cele din urma, programarea creata pune in pericol profesionistii din domeniul frumusetii.

Nu iti crea o intalnire chiar acum daca nu esti pregatita sa rasplatesti serviciile lor.

Sfatuieste-te bine si nu cere reduceri. Majoritatea stilistilor revin la salon dupa ce nu au lucrat luni de zile si nu primesc niciun bonus care sa ii sustina.

Intrebari de adresat profesionistilor / saloanelor de cosmetica

Ce masuri de precautie se iau in locatie?

Este recomandat sa adreseze salonului o serie de intrebari cu privire la masurile de precautie pe care le iau.

Se verifica temperaturile nu numai ale clientilor, ci si ale angajatilor lor cand intra in incinta?

Cat spatiu este intre fiecare camera?

Programarea se va efectua intr-o camera mica sau este un spatiu deschis mare, cu multa ventilatie? Salonul functioneaza cu o ocupare de 100% sau raman la un numar mai mic de ocupare pentru siguranta?

Limiteaza numarul de clienti permis inauntru?

Intrebarea despre numarul de clienti dintr-un salon la un moment dat este, de asemenea, esentiala.

Intrebati daca echipa salonului limiteaza numarul de clienti pentru a crea distantare sigura.

Exista timp de dezinfectare intre servicii?

Alte intrebari importante sunt despre practicile de dezinfectare intre programari.

Majoritatea stilistilor aloca o fereastra de 15 minute intre clienti pentru igienizarea completa a scaunului si a tuturor instrumentelor de frizer.

Au nevoie ca clientii sa poarte masti?

Este esential sa se asigure ca salonul cere clientilor sa poarte masti.

Furnizorul tau de servicii ar trebui sa ceara clientilor lui sa poarte o masca obligatorie. Daca in locatia respective nu se poarta masti, riscul de infectare este foarte ridicat.

Cu cati clienti interactioneaza stilistul tau pe zi?

Pe langa faptul ca se intreaba cate persoane sunt permise in interiorul unui spatiu la un moment dat, se intreaba, de asemenea,  cu cati clienti se vede stilistul tau intr-o zi.

Pot sa ma programez online?

Inca un aspect care ar face lucrurile mai simple in aceasta ecuatie ar fi optiunea de programari online, tot mai mult indragita de cliente, pentru ca le scuteste de o vizita la salon sau un telefon atunci cand nu au timp.

Daca salonul pe care il frecventezi nu are aceasta optiune, poti sa ii recomanzi sa incerce Logbox, pentru comfortul tau si organizarea timpului lor.

Exista optiunea de plata cu cardul?

La fel cum in supermarketuri s-au implementat ”self-pay”-urile, pentru a limita contactul cu ceilalti, ar trebui sa existe aceasta optiune si la salon.

Plata cu cardul dupa finalizarea programarii este cea mai buna solutie daca vrei sa te protejezi si sa iti mentii sanatatea intacta.

Speram ca v-a placut articolul!

Nu uitati, daca doriti sa gestionati mai bine propriul salon, sa aveti posibilitatea de programari online, SMS-uri automate catre clienti, dar si o imagine clara asupra afacerii voastre, va recomandam Logbox – cel mai bun sistem pentru saloane din Romania!

sursa imagine/sursa articol