hairstilistii

Hairstilistii de la salon sunt mult mai mult decât „acea persoană care îmi taie părul”.

Dincolo de regulile standard de bacsis, există o mulțime de alte zone – motivul pentru care am intrebat hairstilistii celebri toate întrebările pe care le-ați putea simți prea incomode pentru a vi le adresa propriilor vostri stilisti. Anh Co Tran, Tanya Abriol, Nick Stenson și Matthew Monzon ne oferă o idee despre ceea ce ar trebui să faci cu adevărat dacă nu ești mulțumita de coafura ta și multe altele. Continuati sa cititi pentru a le afla perspectiva.

Cat de tarziu este prea tarziu pentru ca un client sa se prezinte la programare?

Tran: De obicei, 15 minute este prea târziu, deoarece lucrăm la intervale de 15 minute aici la salon. Dacă un client apare foarte târziu, mă determină să alerg pentru restul zilei.

Abrio: Aparitia cu 15 minute întârziere este într-adevăr limita, ținând cont de faptul că de obicei fiecare serviciu durează o oră. Consultarea a ceea ce doriți să schimbați în ceea ce privește aspectul dvs., spălarea și stabilirea acestuia durează încă 15 minute … În acel moment, a trecut peste 30 de minute de la programarea dvs.

Ce ar trebui sa faca un client daca intarzie? Cand ar trebui să sune?

Tran: Dacă un client intarzie, sa sune cat mai repede posibil. Ne oferă timp să ne reglăm ziua în consecință.

Abrio: Dacă un client intarzie, ar trebui să sune cu cel puțin 30 de minute înainte de ora de programare. Stilistii vor trebui, în acel moment, să ajusteze restul zilei, astfel încât clienții după ei să nu mai aștepte.

Discutii intre client si stilist: da sau nu?

Tran: vorbăreț sau nu, nu contează. Este o parte din sarcina noastră să ne conectăm cu clientul și să îi scoatem dintr-o stare proasta. Eu sunt fericit oricum!

Monzon: Experiența salonului este diferită pentru toată lumea. Unii preferă doar să își ia timpul pentru ei înșiși și să nu vorbească; unii pot dori să discute despre ultimele bârfe. Cel mai important este să începeți o conversație cu stilistul dvs. despre ce doriți să vi se faca la par. Aduceți imagini și referințe pentru a arăta ce vă inspiră, astfel încât dvs. și stilistul dvs. să aveti o imagine clara asupra a ce ar trebui să fie rezultatul final. Aceasta ar trebui să fie întotdeauna prima conversație.

Este in regula trimisul de mesaje in timpul programarii?

Tran: Nu am nicio problema cu trimisul de mesaje sau cu statul pe telefon.

Monzon: Telefonul mobil a schimbat modul de funcționare a saloanelor de infrumusetatre. Momentul in care trimiti mesajul este important. De exemplu, dacă urmeaza sa ti se aplice culoare pe par, cel mai probabil este ok sa trimiti mesaje. Dacă esti in mijlocul unei tunsori ascuțite, cu o lungime, în care echilibrul este important, cu siguranță nu este un moment bun pentru a discuta sau a trimite mesaje. Dar fiind în salon, ar trebui să folosiți timpul pentru a vă deconecta, relaxa și bucura de experiența de a fi îngrijit.

Cat de mult bacsis astepti de la un client multumit?

Tran: Douăzeci la sută.

Abrio: Bacsisul este un subiect amuzant. Eu personal întotdeauna recomand sa se ofere în funcție de experiența avuta. Urăsc regula procentuală. Este un ghid bun, dar un bacsis este un cadou și este o situație personală.

Stenson: Clienții care sunt mulțumiți, în general, au un bacsis de 20% sau mai mult.

Clientii ar trebui sa ofere bacsis si asistentilor?

Tran: Absolut. Asistenții mei muncesc foarte mult pentru ca ziua mea să meargă fără probleme și să ajute clientul să aibă o experiență satisfăcătoare la salon.

Abrio: Asistenții ar trebui să fie întotdeauna rasplatiti! Cred că sunt prea jos priviți, dar aceeași regulă se aplică dacă vă oferă o samponare minunata. Când am fost asistent, primeam de la 5 la 100 de dolari din bacsis, dar din nou, este o situație personală.

Un client ar trebui sa ofere bacsis daca nu este multumit de rezultat?

Tran: Nu, nu mă aștept la asta.

Abrio: Dacă un client este încă nemulțumit după ce am încercat să-i repar tunsoarea, nu aș aștepta ca aceștia să dea un bacsis.

Stenson: Nu cred că cineva ar trebui să plătească pentru un serviciu cu care nu este mulțumit. Un coafor ar trebui să facă lucrurile bine și să încerce tot posibilul pentru a face un client fericit.

Speram ca v-a placut articolul!

Nu uitati, daca doriti sa gestionati mai bine propriul salon, sa aveti posibilitatea de programari online, SMS-uri automate catre clienti, dar si o imagine clara asupra afacerii voastre, va recomandam Logbox – cel mai bun sistem pentru saloane din Romania!

sursa