stilist

A fi stilist nu este întotdeauna ușor – fiecare zi este o provocare. Logbox știe acest lucru, tocmai de aceea îți prezintă motivele pentru care ar trebui să te bucuri că ți-ai ales această meserie.

Satisfacție emoțională

Cariera de stilist oferă o oportunitate autentică de a atinge viața oamenilor în mai multe moduri decât unul. Ca stilist, influențezi viața și forma socială a clientului tău. Un look nou și un sentiment diferit vizavi de aspectul lor i-ar putea motiva să trăiască cu mai multă intensitate viața profesională și socială.

Multe alte profesii pot fi satisfăcătoare financiar, dar nu pot oferi oportunitatea de a face oamenii fericiți. Pentru un stilist implicat în ceea ce face zi de zi, meseria aceasta este perfectă deoarece îți hrănește și dorința de a socializa, adică latura în care comunici cu clienții. Prin capacitatea de a atinge și de a schimba viețile la un nivel intim, de a influența motivațiile clientului și de a furniza servicii apreciate de clienți, a fi stilist este o profesie extrem de satisfăcătoare și plină de încărcătură emoțională.

Independență

Oamenii apreciază independența, fie în societate, fie în profesia lor. Spre exemplu, Statele Unite vor avea peste 40 de milioane de profesioniști independenți până în 2020.

Meseria de stilist oferă o posibilitate imensă pentru a-ți dezlănțui creativitatea fără a fi sufocat de birocrația forței de muncă tradiționale. Ești în contact direct cu clienții tăi, înțelegeți nevoile acestora și oferiți calitate. De fapt, valoarea pe care o creați este consumată de clienții voștri, fără mediatori, ierarhii sau parteneri de canal de livrare între salon și clienții săi.

Nu este de mirare, atunci, că un stilist ocupă un loc pe lista celor mai fericite slujbe. Un stilist profesionist este fericiț și mulțumit.

Devii o personalitate polivalentă

Ca stilist, nu dezvolți doar un set de abilități. Fiecare client este diferit, ceea ce înseamnă că îți adaptezi abordarea pentru a oferi servicii personalizate la fiecare nivel. Întotdeauna ai ceva nou de învățat în ceea ce privește tehnicile, tehnologia nouă sau nuanțele în furnizarea stilului de care clientul are nevoie.

Și nu este vorba doar despre păr și scalp – te ocupi de oameni din diferite medii personale, culturale și profesionale. Acest lucru necesită să comunicați cu clienții. A-ți dezvolta abilitățile de comunicare țin de ceea ce te face un profesionist de succes – a învăța să te adaptezi la dispozițiile și emoțiile clienților și să devii un comunicator mai bun prin înțelegerea și răspunsul la cerințele lor.

În plus, îți asumi responsabilitatea pentru munca ta – serviciul pentru clienți pe care îl furnizezi are un impact direct asupra veniturilor și rentabilității salonului tău. Acesta este un motiv suficient pentru a-ți cultiva expertiza și a-ți adapta serviciile. Recompensa, cursul, randamentul financiar – devii o persoană mai bună în coafură, dar și în capacitatea ta de a interacționa cu oamenii, dovedindu-te un comunicator încrezător și un profesionist de succes, independent.

Sperăm că v-a plăcut articolul!

Nu uitați, dacă doriți să gestionați mai bine propriul salon, să aveți posibilitatea de programări online, SMS-uri automate către clienți, dar și o imagine clară asupra afacerii voastre, vă recomandăm Logbox – cel mai bun sistem pentru saloane din România!

sursa imagine / sursa articol